sobota, 29 grudnia 2018

Kartki z kalendarza: Ile mam par but贸w 馃憽

Cz臋艣膰 I - Moje buty*
(Chyba o niczym nie zapomnia艂am)
Rysunek komiksowo realistyczny, kolorowy przedstawiaj膮cy buty.
Wiosna-Lato
Niewygodne (czarne) lordsy w w臋偶owy wz贸r
Lakierowane czarne cz贸艂enka na co dzie艅 i od 艣wi臋ta
Sk贸rkowe (br膮zowe) mokasyny do biegania na koniec 艣wiata
Sanda艂ki (czarne) o zniszczonej do cna wk艂adce
Stare japonki na pla偶臋
Moje w艂asne stopy (cz臋sto u偶ywane)


Cz臋艣膰 II - Moje buty
Rysunek komiksowo realistyczny, kolorowy przedstawiaj膮cy buty.
Jasie艅-zima
Koniakowe sztyblety na deszczowe dni
Wiekowe (czarne) botki firmy "no name"
Znoszone przemakaj膮ce kozaki (na wysokim obcasie, sznurowane pod kolano) ze sztucznego zamszu
.
Dodatkowe
Najwygodniejsze szpilki 艣wiata (7cm czarne)
Buty sportowe (niebieskie) nie do uprawiania sport贸w


Cz臋艣膰 III - Moje buty
Rysunek komiksowo realistyczny, kolorowy przedstawiaj膮cy buty.
W planach:
Miejsce na zakup oficerek (wysokie br膮zowe)
Rozwa偶ania na temat 艣lubnego obuwia (kremowe szpilki)
Na sprzeda偶! Bardzo niewygodne (11cm czerwone szpilki)

Brak komentarzy

Prze艣lij komentarz

TOP