wtorek, 1 stycznia 2019

Postanowienia Noworoczne 2019


Wstałam, gdy świat spowijał jeszcze mrok i nawet pies warczał na mnie, gdy wyciągałam go z łóżka na spacer. Ale tak to jest po ponad tygodniowej przerwie.

Nowy rok, ale powrót do starej pracy, do codziennego rannego wstawania, z tą samą energią, co zwykle. No, może trochę wolniej. Ale za to mam nowe postanowienia. Co o nich sądzicie i jakie są Wasze?
.
.
(opis obrazka)
Postanowienia noworoczne. Rysunek realistyczno-komiksowy. Czarno-biały z pojedynczymi plamami koloru.
"Postanowienia noworoczne"
Poniżej znajdują się małe rysunki symbolizujące postanowienia.
- Nowa sukienka (przekreślone i dopisane "Dwie nowe sukienki")
- i pasujące do nich buty (zielone szpilki)
- zjeść ciastko (rysunek torciku z truskawką)
- ploty z przyjaciółkami 2x w tygodniu (rysunek 2 dymków)
- częściej przytulać psa (rysunek psa Dolara)
- zdobyć władzę NAD ŚWIATEM (rysunek Ziemi)
- ... coś tam jeszcze wymyślę
Po prawej stroi kobieta w niebieskich spodniach i golfie. W rękach trzyma papier i ołówek. Jest zadowolona ze swojej listy.
Kobieta: Chyba o niczym nie zapomniałam.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP